Korduma kippuvad küsimused

Oleme püüdnud siia lisada mõned küsimused ja vastused, mida oletame, et tuleb tihti ette. Lisaks kui te arvate, et siia peaks mingi küsimus juurde tulema, siis võite meile seda öelda, et saaksime olukorda parandada.

Milleks on täpne selgitus oluline?

Sellepärast, et me saaksime kohe probleemist aru, saaksime mõelda probleemile lahendust ennem kui teile vastuse anname. Mida paremini on seletatud, seda kiirem töö on ja võib kindel olla, et lahenduse saab õige probleem.

Kust ma leiaksin teenuste hinnad ja kontaktandmed?

Üleval menüüs on olemas "Hinnakiri" ja "Kontakt"

Mis aegadel me teeme tööd?

Kuna me teeme oma teise töö kõrvalt ka seda tööd, siis pole otsest kellaaega, vastame 24/7 ja teeme samuti alati esimesel võimalusel.

Mida oleks vaja kaasa parandusse?

Sülearvuti puhul kindlasti laadija. Lauaarvuti puhul ei ole vaja juhtmeid kaasa võtta. Kui on olemas mingi kehtiv ostetud litsents, siis võib meile edastada, et saaksime uuesti selle teie arvuti peale panna.

Mida peaks tegema enne arvuti remonti saatmist/viimist?

Võimalusel tegema andmetest koopia.

Kuidas E-Poest sooritada ostu?

See käib väga lihtsalt, valige välja sobiv toode, mida osta soovite, seejärel lisage toode ostukorvi, ostukorvis saate vajutada "maksma" ja sooritada ostu.