Valesti ühendatud juhtmed

Antud situatsioon on sellest, kui klient otsustas enda arvuti ise kokku laduda ühte vanasse korpusesse. Sellises olukorras võib juhtuda see, et jääb teadmistest puudu ja nagu ka pildilt näha, on juppe jäänud külge panemata. Klient tõi arvuti minu juurde ja probleemiks kirjeldas, et esipaneeli toitenupp ei lülita arvutit sisse. Vaatasin arvutis üle juhtmestiku, kontrollisin kas esipaneeli juhtmed on õiges pesas õigesti, paigutasin need õigesti ja avastasin, et CPU ventilaatori originaal pessa oli jõuga surutud vale juhe. Vahetasin juhtmete asukohad õigete vastu ja tulemus oli see, et esipaneeli nupud toimisid. Lisaks paistis silma, et juhtmed olid natuke lohakalt ja kiirustades veetud, samuti sättisin neid natuke paremini paika. Siit ka loo põhimõte - usalda oma seade spetsialisti kätte ja tulemus on korralik. (Antud tegevuse eest mingit tasu ei küsinud)

Hooldus on siiski tähtis?

Üks vanem sülearvuti, millel pole tehtud hooldust 2. aastat. Nagu on ka pildilt näha, on temperatuurid väga kõrged, sellest võib ka järeldada kuidas see arvuti häält tegi. Arvuti töövõimele ja kasutusele mõjub hooldus väga palju, teie programmid töötavad paremini, kiirus on parem kui arvuti on ilusti hooldatud. Meie soovitame vähemalt kord aastas lasta enda arvuti hooldada spetsialistil. Antud arvutil sai tehtud tolmupuhastus, termopasta vahetus ja vaadatud ka tarkvara pool üle. Meie soovitame kindlasti aastas vähemalt korra lasta arvuti ära hooldada. Loomulikult oleneb väga palju kuidas ja kus enda arvutit kasutada.

Tegevuse alustamine

Meie tegevuse alguseks on 01.01.2020, sellest ajast peale hakkame võtma vastu tellimusi, täitma kliendi soove ja kes teab, ehk on mõni üllatus varuks? Seoses sellega on meile väga oluline just sinu tagasiside, et saaksime viia lehel läbi muudatusi, enda süsteemides ja plaanides teha mingeid muudatusi. Oleme küll üritanud teha lehe võimalikult kerge, võimalikult palju võimalusi saada meiega kontakti ja infot igasuguste asjade kohta. Ootame teie tagasisidet!

Hooldus on siiski tähtis?

Üks vanem sülearvuti, millel pole tehtud hooldust 2. aastat. Nagu on ka pildilt näha, on temperatuurid väga kõrged, sellest võib ka järeldada kuidas see arvuti häält tegi. Arvuti töövõimele ja kasutusele mõjub hooldus väga palju, teie programmid töötavad paremini, kiirus on parem kui arvuti on ilusti hooldatud. Meie soovitame vähemalt kord aastas lasta enda arvuti hooldada spetsialistil. Antud arvutil sai tehtud tolmupuhastus, termopasta vahetus ja vaadatud ka tarkvara pool üle. Meie soovitame kindlasti aastas vähemalt korra lasta arvuti ära hooldada. Loomulikult oleneb väga palju kuidas ja kus enda arvutit kasutada.

Arvuti teeb järjest restarte

Alustame selle kirjeldamisega, milline mure oli kliendil. Klient kirjutas meile, et arvuti teeb restarte järjest, Caps Lock tuli vilgub ja arvutile pilti ette ei tule. Antud murele sai koheselt reageeritud ja kaugelt ei olnud antud probleemiga midagi teha, saime kliendiga räägitud kuna saame arvuti enda kätte võtta ja asjale pilgu peale visata ehk teostada veaotsingu. (arvuti ei lülitanud kordagi täiesti välja ennem kui eemaldasime aku) Arvuti kontrollimises arvasime mitmeid erinevaid põhjuseid, miks arvuti nii teeb aga nagu öeldakse, siis arvamust võib avaldada aga meie lähtume faktidest ja otsime probleemi üles. Kuna arvuti oli tolmune juba samuti seest, siis alustasime sellest, et võtsime arvuti ilusti lahti, tegime puhtaks ja kui arvuti juba üle pika aja lahti võetud on, siis loomulikult tasub vahetada ka termopasta, mida me samuti tegime. Probleemi ennast otsima asudes avastasime, et kahest 4GB RAM kaardist üks tekitab arvutile lühise ja sellepärast arvuti ei lähegi tööle. Rääkisime kliendile veast ja soovitasime, et tasub uus 4GB RAM lisada juurde nüüd aga mainitud sai ka, et arvuti töötab selle alles jäänud 4GB peal aga kindlasti lisab jõudlust ja kiirust kui on 8GB ikka. Sellega sai antud arvuti probleem lahendatud ja probleem likvideeritud ja samuti ka arvuti puhtaks kenasti. Kliendiga sai jooksvalt räägitud ja väga kenasti informatsiooni vahetatud. Täname klienti, et usaldas meid oma arvuti parandajaks!